A további sorrend:
Kamui Kobayashi (23)
Jarno Trulli (21)
Timo Glock (21)
Az élmenők közül Jenson Button és Lewis Hamilton hét-hét előzést mutatott be az első körök végéig, miközben Sebastian Vettel csak két pozíciót tudott nyerni ez idő alatt.
Vettel utolsó helye annak tudható be, hogy idén eddig csaknem minden futamon az első helyről rajtolhatott, így nem is tudott milyen pozíción javítani. Schumacher vezető helye pedig azzal magyarázható, hogy sokszor nem jutott a Q3-ba, így eltérő gumitaktikával, és friss abroncsokkal állt rajthoz, szemben az előle rajtoló Q3-asoktól.
Mindemellett Schumacher a többiekkel ellentétben nem a rajt pillanatában használja a KERS-t, hanem a pályák hátsó egyenesiben. Ezzel a módszerrel például Indiában három pozíciót nyert.
Vettel utolsó helye annak tudható be, hogy idén eddig csaknem minden futamon az első helyről rajtolhatott, így nem is tudott milyen pozíción javítani. Schumacher vezető helye pedig azzal magyarázható, hogy sokszor nem jutott a Q3-ba, így eltérő gumitaktikával, és friss abroncsokkal állt rajthoz, szemben az előle rajtoló Q3-asoktól.
Mindemellett Schumacher a többiekkel ellentétben nem a rajt pillanatában használja a KERS-t, hanem a pályák hátsó egyenesiben. Ezzel a módszerrel például Indiában három pozíciót nyert.

0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése